czwartek, 29 października 2020

Skuteczne pozycjonowanie stron - etapy

Pozycjonowanie to proces dążący do pozyskania jak najlepszych pozycji dla strony oraz wygenerowania jak największego ruchu organicznego. Ażeby jednak dana witryna internetowa miała w wyszukiwarkach dobrą widoczność, musi być bardzo dobrze zoptymalizowana pod kątem SEO i spełniać wszystkie podstawowe wymagania wyszukiwarki. Zasady te nakreślone są przez poszczególne algorytmy tej wyszukiwarki i jest takich kilka, z którymi trzeba się liczyć, jeżeli już woli się świetnie wypozycjonować swoją witrynę.

Algorytm Panda Algorytm Google Panda pojawił się 1-wszy raz w lutym 2011 roku i od tego czasu zajmuje się analizą treści strony w relacji do danego zapytania. Obniża wartość i pozycję tych witryn, które mają niewiele wartościowe treści, nieodnoszące się do tematyki strony lub nieunikalne, skopiowane z innych stron duplikaty. Algorytm Pingwin Ten z kolei para się profilem linkowania danej witryny. Pojawił się w 2012 roku i od kilku lat analizuje linki strony. Jeśli strona linkowana jest przez wartościowe serwisy, podwyższa jej wartość, o ile dosłownie inaczej i linki pochodzą ze spamerskich miejsc, katalogów albo korzystają z Systemu Zamiany Linków, wówczas ich pozycja obniża się. Algorytm Koliber Kolejny algorytm nazwany po gatunku ptaka para się ścisłym dopasowaniem zwracanych w wynikach wyszukiwarki treści w stosunku do zapytania użytkownika. Rozpoznaje on kontekst zapytania i potrafi dopasować dokładnie taki sam do niego wynik. Pierwszy raz pojawił się w sierpniu 2013 rok. Algorytm Gołąb Następny ptak, czyli gołąb pojawił się w lipcu 2014 roku i zrewolucjonizował wyniki lokalne SEO. Jest to najważniejszy algorytm, jeżeli już chodzi o SEO lokalne, gdyż potrafi dostosować wyniki do zapytania, posługując się ściśle określonym obszarem użytkownika. Wpłynął także bezpośrednio na mapy, czyli Google Maps. Mobile friendly Ten algorytm skupia się na mobilności danej strony, sprawdzając, czy wyświetla się ona prawidłowo i bardzo dobrze na innych rozdzielczościach, z uwzględnieniem szczególnym urządzeń mobilnych. Strony, które pragniemy pozycjonować dobrze muszą być przede wszystkim wykonane w technologii RWD, czyli być przyjazne zarówno dla użytkowników desktopowych, jak i mobilnych. Więcej informacji: https://www.nj24.pl/user/95850. Skuteczne pozycjonowanie stron - etapy

0 komentarze:

Prześlij komentarz