sobota, 24 marca 2018

Inwestycja w kalendarze

Czy kalendarz to bardzo dobra promocja dla firmy?
Identyfikacja wizualna jest istotna dla firm, bowiem dzięki niej ewentualni i faktyczni klienci kojarzą markę i mają szansę identyfikować się z nią. Jeżeli już dane symbole wydają nam się bliskie, chętniej po nie się sięgniemy, chociażby po to, żeby nie musieć dokonywać nowych wyborów i uniknąć związanego z tym stresu. Jednym z gadżetów stosowanych jako narzędzie identyfikacji wizualnej są kalendarze trójdzielne reklamowe.




Kalendarz zdecydowanie najlepszy dla firm
Małe i spore przedsiębiorstwa zamawiają kalendarze trójdzielne dlatego, że na takim schemacie łatwo umieścić nie tylko i wyłącznie logo, niemniej jednak pozytywnie oddziałujące zdjęcie i garść praktycznych informacji reklamowych. Bardzo dobrze zaplanowana produkcja kalendarzy trójdzielnych zakłada, że adresaci będą mogli śledzić przeszły, teraźniejszy i przyszły miesiąc, najbardziej istotne święta i imieniny, a także niespostrzeżenie zawiesić na swojej ścianie całoroczną reklamę.
Jakie są wady kalendarzy trójdzielnych?
Reklama w takiej postaci, jako że odbiorcy stykają się z nią całe 356 dni w roku, są przypadki w których może przynieść odwrotny od zamierzonego efekt. O ile producent kalendarzy umieści na zamówionym produkcie zbyt absorbujące zdjęcie albo agresywna reklamę, może się ona po prostu znudzić bądź rozpocząć denerwować. Zdecydowanie lepiej, by kalendarze trójdzielne ścienne utrzymane były w łagodnej i uniwersalnej estetyce.
Kiedy firmy wybierają kalendarze ścienne?
Na takie rozwiązanie decydują się firmy prawie wszystkich typów. W znaczącej liczbie sytuacji przesyłają je sobie współpracujący ze sobą partnerzy. Rzadko kalendarz trójdzielny dla firm jest przedmiotem handlu. Dzieje się tak raczej wyłącznie w sytuacji dużych marek lub wówczas, gdy sprzedaż wspiera jakaś akcję charytatywną. W wielu sytuacjach również kalendarze są wysyłane do stałych klientów albo rozdawane w siedzibie firmy.
Źródło: http://www.aldokalendarze.pl/o-nas.

0 komentarze:

Prześlij komentarz