wtorek, 8 października 2013

Na czym polega fotografia produktowa?

Kiedy mamy swój własny sklep internetowy, to powinniśmy pamiętać, żeby on nie tylko wyglądał poprawnie niemniej jednak także funkcjonował dobrze. Klienci są wybredni, to normalne, wyjątkowo kiedy dookoła bez liku jest konkurencji. Nie ma co się dziwić, każdy z nas lubi posiadać wybór i lubi decydować co chce wybrać, więc jeżeli coś nam się w danym sklepie nie podoba to zwyczajnie idziemy do innego. Tak jak w sklepie stacjonarnym, tak i w internetowym zwraca się uwagę na to jaka jest obsługa, czy sklep wygląda dobrze, czy jest poprawnie ustawiony, czy łatwo go wyszukać, jaki jest asortyment produktów, jaka cena, , a ponadto coś co jest najbardziej istotne, czyli w jaki sposób eksponowane są towary.

Jeżeli już są ukryte, niewiele widoczne to większość osób nie będzie się chciała do nich dokopywać, ale jeżeli już są ładnie ilustrujące na manekinie i można je obejrzeć z bliska to jest bardziej prawdopodobne, że ktoś się nimi zainteresuje. Podobnie jest w e-sklepach bardzo istotne jest jak przedstawione są produkty i w tej chwili dlatego prawie każdy kto posiada sklep z produktami powinien zainwestować w studio fotografii reklamowej, tak żeby produkty dobrze wyglądały I przyciągały użytkowników I potencjalnych konsumentów. Wyjątkowo istotne jest to w tej chwili w internecie, gdzie kobiety i mężczyźni nie mogą dotknąć towarów i muszą decydować tylko na bazie zdjęć, które mogą zobaczyć w sklepie. Dlatego teraz w wielu sytuacjach kupuje się w sklepach, w których są duże, ładne zdjęcia towarów z różnych stron i które można przybliżać. Warto zatem zainwestować, bo to w tej chwili fotografia produktów ma możliwość do nas przyciągnąć klientów i dzięki temu zarobimy więcej.

0 komentarze:

Prześlij komentarz